Sobota, 23 října, 2021

/

Jak se vrátit do běžného tréninkového režimu? Těchto zásad se držte a výsledky se dostaví

Ještě necelé dva měsíce nás dělí od plavkové sezóny. Většina z nás se ještě bude snažit co-to vylepšit či pár kilogramů shodit.

Jelikož cvičení ve fitness centrech bylo na dlouhou dobu nedostupné, nelze zapomínat na to, že po dlouhé pauze nemůžeme pokračovat tam, kde jsme skončili. Profesionální osobní trenér a specialista na tvarování postavy Ľuboš GSCH tvrdí, že na úvod je třeba dodržovat čtyři jednoduché rady, abyste nezranili.

Začněte rozumně
„Zejména na sociálních sítích jsem zachytil, jak se lidé těší na to, jak si, po roce ‚dají opět do těla. Těšit se na trénink je samozřejmě v pořádku. Ale zejména v případě, že byly během opatření tréninkové aktivity chabé, třeba tomu přizpůsobit i nástup do posilovny, „říká Luboš GSCH.

Spěchejte pomalu
„Fitka byly zavřené několik měsíců. Pokud se forma (těla a kondice) výrazně zhoršila, za dva měsíce do léta lze stihnout napravit mnoho škod. Pokud spojíme rozumný a rozumně rychlý postup, výsledky se dostaví opravdu rychle. Protože ne každý si umí tyto postupy nastavit, doporučuji alespoň hodinu-dvě s trenérem, který doporučí individuální postup. „

Osobní trenér a specialista na tvarování … Foto: archiv Ľ. G.
Osobní trenér a specialista na tvarování postavy Ľuboš GSCH.
Věnujte se zejména základem – nohy, břicho, záda
„Vím, že může být velmi lákavé přijít do fitka po tolika době a celý trénink věnovat své oblíbené svalové oblasti. Skutečné výsledky však lze dosáhnout zejména prací na základních svalových partiích a opracovávat jejich zejména základními cviky. „

Nemusí vás zajímat nikdo jiný. Zajímat se musíte pouze o sebe
„Jako lidé jsme nastavení vidět a vnímat i ostatních. Někdy to však může být destruktivní. Protože se někomu (podobnému jako vy) daří hubnout, rýsovat svaly, spalovat tuk, … lépe nebo rychleji, neznamená to, že je třeba ho následovat. Pokud je někdo lepší, inspirujte se. A tam by to mělo skončit. „